Torunn Nordbø i Opplysningskontoret for brød og korn er fornøyd med resultatene av kampanjen «Spis norsk korn». Foto: Krister Sørbø Gode resultater for «Spis norsk korn» Oddbjørn Roksvaag Oddbjørn Roksvaag REDAKTØR Publisert 25.06.2026 - 09:52 Kjære leser! Allerede abonnent? Logg inn her For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement. Se våre tilbud KJØP Allerede abonnent? Logg inn her nyheter